Pagina's

zaterdag 29 december 2012

3e Challenge is Feest!

Goedemorgen,



Het is weer tijd voor de nieuwe challenge hier bij Stampin Challenges.

De winnaar van de eerste challenge vind je in de vorige post terug.

Deze week wordt de prijs gesponsord door Jolanda van Egmond
 
een zwarte inktpad, een punch en Bakery twine

Het thema van deze week is:

FEEST!!!

Hier zijn de geweldige voorbeelden van Team A:

Anita


Diana


Krista


Lydia


Linda


Chantal


Natuurlijk horen er bij deze challenge ook een paar spelregels:

·         Niet teruglinken naar eerder geplaatst werk.
·         Link naar de directe post en niet alleen je blog of kaart.
·         Vermelding van deze uitdaging met link naar deze challenge in je blogpost.
·         De eerste 6 maanden is gebruik van Stampin`Up producten geen verplichting. Daarna is het gebruik van Stampin`Up! Producten de voorwaarde om voor een prijs in aanmerking te komen.
·         Maximaal 1 kaart per deelnemer.
·         Demonstratrices van Stampin`Up! mogen meedoen maar dingen niet mee voor de prijs.

Daarnaast de allerbelangrijkste regel:
HAVE FUN!!!!  HEB PLEZIER!!!!

Deze challenge loopt van 30 december tot en met 11 januari 2013 17.00 uur.



Veel Stamping plezier
Het Stampin Challenges Team.






11 opmerkingen:

  1. Hallo Allemaal, Ik doe vandaag voor het eerst mee met een challenge! Weet ook niet of ik het allemaal goed heb gedaan! Zo niet dan hoor ik het graag! Ik wens iedereen een creatief 2013! Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is helemaal goed gegaan leuk dat je meedoet
      Groetjes Jolanda

      Verwijderen
  2. Hé leuk nieuw blog ontdekt in het nieuwe jaar! Mijn SU spulletjes zijn nog bescheiden, maar er staat nog wat op m'n verlanglijstje....
    Leuk dat jullie een challengeblog zijn begonnen!
    Succes! en hoop een keer mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestje deze uitdaging. Ik ben hem graag aangegaan. Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik naar de kaart zelf kan linken op mijn blog. In de www-balk blijft gewoon blogspot.com staan met niets daar achter. Sorry, als ik nog andere kaarten laat zien zal hij wat naar onderen zakken.Alemaal een creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gonny als je een directe link wil plaatsen van je kaart moet je bij je bericht op de titel van je bericht klikken. Dan ververst de pagina en krijg je een nieuw scherm met alleen het bericht van je kaart. En de link daarvan in de werkbalk copieeer je en zet hem bij MR.Linky neer. ;)Ik hoop dat het zo duidelijk is anders vraag je maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blog, ook per toeval ontdekt, omdat ik wat aan het kijken was bij de site`s van de SU-ers. Want wat is me dit toch mooi spul heb er helaas nog niet veel van wat papier en 4 inktdozen maar hoop spoedig uit te breiden met mooie stempels, en nog meer inkt want dat is een aanrader.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plezier heb ik zeker gehad bij het maken van mijn feestkaart, hoewel er op het laatst nog wel het een en ander flink mis ging, haha. Mijn bijdrage staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals berichtje, de eerste Astrid mag verwijderd wordt, ik heb eindelijk uitgevonden, hoe ik mijn kaart goed moet posten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze challenge was een feestje ;-)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geloof dat het me weer niet gelukt is de kaart te posten.
    Leuke opdracht. En ik heb zowaar SU stempels kunnen gebruiken. :) Heb namelijk nog niet zo veel.

    groeten
    Mazina

    BeantwoordenVerwijderen