Pagina's

zaterdag 29 december 2012

Winnaar van de 2e challenge.

Het is weer tijd om de winnaar van de Stampin Challenges van de afgelopen twee weken bekend te maken.

We hebben begrepen dat de Sketch deze keer voor een grote uitdaging zorgde. We zijn daarom ook extra trots op de dames die gewerkt hebben met de sketch! 

De winnaar van deze Stampin Challenges is gekozen door Random.org :



Je hebt 7 dagen om je prijs te claimen door HIER je gegevens heen te mailen.
Natuurlijk is onderstaande badge ook voor jou!


Ook is er deze keer weer een top 3 gekozen en dat was niet makkelijk hoor!
In willekeurige volgorde:


Angela

Wiebine
Gonny

Deze badge mogen jullie op je blog plaatsen,


Over twee uurtjes zal de nieuwe challenge hier weer komen. We kijken uit naar jullie werk.

Groetjes
Het Stampin Challenges Team

4 opmerkingen:

  1. Wat vind ik dat nou gaaf! Gewonnen bij Stampin Challenges. Ik ben er echt helemaal blij mee. De badge staat al op mijn blog. Beetje jammer dat ie zo slecht te lezen is, want ik ben er juist zo trots op.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Ellen met je 1e prijs ! ik zit in de top 3, wat leuk !ik zet de badge ook op mijn blog, leuk !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allen, mooie creaties hebben jullie gemaakt!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ellen met je prijs

    Gr. Anita
    Dt lid

    BeantwoordenVerwijderen